قرآن - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از برگزاری مراسم اختتامیه مسابقه تفسیر سوره «حجرات» در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آرش یگانی با بیان اینکه مسابقه تفسیر سوره مبارکه حجرات به صورت مجازی  و با هدف آشنایی همکاران با آموزه های قرآنی برگزار شده و مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است، گفت: این مسابقه با محوریت شورای قرآنی منطقه و اداره قرآن و عترت سازمان فرهنگی شهرداری کرج برگزار شده است.

وی گفت: این مسابقه با استقبال و شرکت بیش از سه هزار نفر از هموطنان از نقاط مختلف کشور (یازده استان ) ازجمله کرمانشاه، اصفهان، کرمان، مشکین دشت، تهران، ایلام، آذربایجان غربی، یزد، قم، سمنان، برگزار شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج افزود: سوره حجرات جزء سوره های مدنی و در برگیرنده دستورالعمل‌ های اخلاقی از جمله آداب ارتباط با خدا، آدابی که باید در ارتباط با پیامبر (ص) رعایت کرد و آداب مربوط به نحوه ارتباط افراد با یکدیگر در جامعه است.

یگانی با اشاره به آیات مشهور این سوره، گفت: آیه «اُخُوت» که مؤمنان را برادر یکدیگر معرفی می‌کند، آیه «نبأ» که می‌گوید به هر خبر آورنده‌ای اعتماد نکنید و آیه سیزدهم که گرامی‌ترین فرد را نزد خداوند کسی می‌داند که باتقواتر است از جمله مشهور ترین آِیات این سوره ی قرآن کریم است. 

وی ضمن تقدیر از همراهی های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در برگزاری این مسابقه، گفت: از برندگان  این مسابقه که ۲۸ نفر هستند با اهدای جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =