کتابخوانی - کراپ‌شده

رئیس اداره اوقات فراغت سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: یکی از فعالیت های این اداره برپایی مسابقه کتابخوانی است برای این دوره کتاب سردار مقاومت سرباز ولایت انتخاب شده است.

محسن موسیوند در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن اشاره به ضرورت ارتقای سرانه مطالعه، اظهار کرد: سازمان فرهنگی شهرداری کرج اهتمام ویژه ای در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دارد و با برنامه ریزی های انجام شده، رویدادهای متفاوتی را در روزهای آتی شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه های فرهنگی - مذهبی، یکی از فعالیت های اداره امور فراغت سازمان برپایی مسابقه کتابخوانی است. کتاب سردار مقاومت سرباز ولایت از آن دسته کتاب هایی است که در شناخت راه شهید سلیمانی نقش بسزایی دارد از این رو مسابقه کتابخوانی برای پرسنل سازمان فرهنگی و خانواده های ایشان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقات فراغت سازمان فرهنگی شهرداری کرج ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان فرهنگی متولی امر آموزش شهروندی و ترویج موضوعات مهم در خصوص فرهنگ و هنر است، این رویداد می تواند در افزایش سرانه مطالعه در بین پرسنل فرهنگی مدیریت شهری نیز تاثیرگذار باشد.

موسیوند افزود: علاقه مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی سردار مقاومت سرباز ولایت می توانند جهت دریافت کتاب به امور کتابخانه های سازمان و یا واحد امور قرآنی مراجعه کنند.

به گفته رئیس اداره اوقات فراغت سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج آخرین مهلت ارسال پاسخ ها ۳۰ دی ماه خواهد بود و در نهایت به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =