....

مدیر هسته گزینش شهرداری کرج، نگاه گزینش را نگاهی صیانتی دانست و گفت: مهم ترین ملاک در هسته گزینش گام برداشتن در چارچوب قانون است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در آستانه پانزدهم دی ماه سالروز صدور فرمان بنیانگذار و معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش در دستگاه های اجرایی، عباس میری، مدیر هسته گزینش شهرداری کرج، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرچمدار دیپلماسی جهادی و  نمونه ای کم نظیر از مجاهدت، تقوا، حق طلبی، ولایتمداری، ظلم ستیزی و مردمداری که با نگاه انسانی در مقابل ظلم و ستم پرچم عدالت را برافراشت.

وی با اشاره به اینکه این هسته از اوایل سال ۹۳ به صورت مستقل در شهرداری کرج کار خود را آغاز کرده است، بیان کرد: واحدهای گزینش در سال ۱۳۶۱ و با فرمان امام خمینی (ره) با رویکردی جدید فعال شدند. این در حالی بود که توجه و حساسیت حضرت امام (ره) به امر گزینش در دستگاه ها و ادارات، با توجه به قرارگیری در آغاز جنگ و فشارهای سنگینی که روی کشور و مسئولان قرار داشت، از اهمیت بسیار بالای این مجموعه و نیز تیزبینی و آینده نگری نگاه ایشان حکایت داشت.

مدیر هسته گزینش شهرداری کرج عنوان کرد: ظرف ۱۰مدت ماه طی شده از سال جاری، هسته گزینش شهرداری کرج سیر مراحل گزینش بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر بکارگیری، تمدید قرارداد و تبدیل وضعیت همچنین انتصاب در مشاغل خاص را در مجموعه شهرداری کرج انجام داده است.

میری گفت: اجرای صحیح و دقیق قوانین، رعایت حق و انصاف نسبت به نیروها، تسریع در انجام کار و صیانت و دستگیری از حق پرسنل سر لوحه فعالیت هسته گزینش است و ویژگی های افرادی که در هسته گزینش فعالیت می کنند، اشاره کرد و گفت: صالح بودن، تعهد داشتن، عاقل و صاحب اخلاق کریمه بودن، عدم تنگ نظری، در کنار اشراف داشتن به مسائل و موضوعات روز از مهمترین ویژگی ها و فاکتورهای کسانی است که در این حوزه به کار می پردازند. از این رو گزینش نیروهای این واحد، با شدت و حساسیتی بیش از دیگر نیروها انجام می گیرد.

مدیر هسته گزینش شهرداری کرج یادآور شد: ما در گزینش باید دو حق را در نظر بگیریم، نخست حق دستگاه مربوطه و سپس حق افراد را. یعنی در مرحله اول نگذاریم با ورود افراد متخلف، بدبینی بین مردم نسبت به دستگاه ایجاد شود و در مرحله دوم از رد شدن افراد به ناحق جلوگیری کنیم..

میری در ادامه از شهردار محترم کرج، قائم مقام و معاونین و کلیه مدیران مجموعه شهرداری کرج به منظور توجه به اهمیت گزینش و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر کرج همچنین اعضای هسته گزینش و همکاران سخت کوش و صادق در این حوزه را جهت اعتلا و پیشرفت این حوزه تقدیر و تشکر کرد..

وی همچنین از کسب رتبه عالی هسته گزینش شهرداری کرج طی ارزیابی صورت گرفته در سال های گذشته توسط هیئت مرکزی گزینش وزارت کشور خبر داد و این موفقیت را مدیون تلاش همه مسئولان این حوزه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =