جلسه 230

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: بودجه شهرداری درزمینهٔ طرح‌های پژوهشی بدون نظارت کافی مرکز پژوهش به تصویب رسیده و اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، غدیر مهدوی عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی و یکمین جلسه رسمی شورا ضمن تشکر از همه کسانی که در مصیبت وارده با  ارسال پیام و تلفن موجب تسلی خاطر اینجانب شدند در خصوص بودجه شهرداری در زمینه طرح های پژوهشی اظهار کرد: در سال جاری بودجه پژوهشی شهرداری حدود ۲۰ میلیارد تومان است که مرکز پژوهش هیچ نظارتی بر آن نداشته و این طرح ها توسط شهرداری کرج تصویب شده است.

مهدوی با بیان اینکه از هر طرح پژوهشی باید یک لایحه و طرح توسط شهرداری ارائه شود، گفت: تاکید می شود مدیریت شهری طرحی را برای ارجاع همه بودجه شهرداری در زمینه پژوهش به مرکز پژوهش شورا تنظیم و ارائه کند.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به عملکرد مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر کرج در سال جاری، یادآور شد: از آنجا که توسعه فعالیت های عمرانی و تولیدی بر مدار تحقیق و پژوهش، موجب پیشتازی و نوآوری می شود، برهمین اساس شورا و شهرداری کرج تمام فعالیت ها را مدار این رویه علمی قرار داده تا درصد اشتباهات مدیریتی به کمترین سطح برسد.

مهدوی با بیان اینکه توجه به تحقیق و پژوهش زمینه توسعه در هر حوزه‌ای را فراهم می‌کند، افزود: امروز بسیاری از پروژه های عمرانی، فرهنگی و نیز بخش قابل توجهی از درآمدهای شهرداریها توسط حوزه پژوهش و تحقیق انجام می شود.

وی به طرح های پژوهشی اشاره کرد و افزود: در طول سال جاری تعداد ۳۰ طرح پژوهشی توسط کارشناسان مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بررسی و به تصویب نرسید و تنها دو طرح مورد تایید قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =