منع تردد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج گفت: فعلاً دستورالعملی مبنی بر برداشتن محدودیت‌های ترددی به پلیس ابلاغ نشده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمدالله رحمتی پور با اشاره به اینکه ۷۰ درصد تصادفاتی که در کرج رخ می‌دهد ناشی از برخورد خودروها با عابرین پیاده است، اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از رانندگان در زمان تردد در معابر و خیابان‌های شهر حقوق عابرین را رعایت نکرده و با سرعت بالا حرکت می‌کنند که همین امر منجر به تصادفات رانندگی می‌شود.

وی با اشاره به آمار عابرین پیاده‌ای که امسال بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند، افزود: تا پایان آذرماه در مجموع ۴۱ عابر پیاده در تصادفات رانندگی کرج جان خود را از دست داده‌اند.

این مسئول توضیح داد: هرچند این آمار در مقایسه با سال‌های قبل کاهش محسوسی داشته ولی حتی از دست رفتن جان یک نفر در اثر بی احتیاطی زیاد است.

رحمتی پور در ادامه با اشاره به اینکه فعلاً دستورالعملی مبنی بر برداشتن محدودیت‌های ترددی به پلیس ابلاغ نشده است، گفت: با این اوصاف شهروندان همچنان باید به ساعات اعلام شده برای منبع تردد خودروها یعنی از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح توجه داشته باشند چون در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج اضافه کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته به تعداد کسانی که نسبت به محدودیت‌های تردد بی تفاوت هستند اضافه شده که خودروی این افراد هم از طریق دوربین‌های سطح شهر و هم از طریق نیروهای پلیس رصد شده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای آنها لحاظ شده است.

وی گفت: این محدودیت‌ها برای قطع زنجیره کرونا و بازگشت استان به وضعیت مناسب است به همین دلیل از شهروندان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خودشان هم که شده به دستورالعمل‌های ستاد کرونا توجه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =