لطفی

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: طی یک سال و نیم اخیر بیش از ۳۵ هزار تن آسفالت در معابر اصلی این منطقه توزیع شده است.

مهدی لطفی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: وضعیت نامطلوب معابر اصلی یکی از معضلات این منطقه در سنوات گذشته بوده به همین دلیل اقداماتی برای بهسازی وضعیت آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در طول ۱۷ ماه گذشته نهضت آسفالت در معابر شهری این منطقه با توزیع ۳۵ هزار تن آسفالت انجام شده و همچنان ادامه دارد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج توضیح داد: با توزیع این میزان آسفالت، بخش زیادی از دست اندازهای خیابان‌ها رفع شده و شاهد کاهش ترافیک شهری در معابر هستیم.

لطفی با اشاره به اینکه رضایت شهروندان مهمترین اولویت و ارزشمندترین سرمایه شهرداری است، گفت: شــهرداری بــا ارائــه خدمــات مطلــوب و جلــب رضایــت شــهروندان در راستای حفظ این سرمایه گام برداشته است.

 وی اضافه کرد: جمع آوری آب‌های سطحی، ایجاد و توسعه فضای سبز و توزیع آسفالت بخشی از اقدامات این منطقه در راستای جلب رضایت شهروندان بوده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج ادامه داد: شهروندان با مشــارکت و پرداخت بــه موقــع عــوارض خــود می‌توانند شــهرداری را در اجــرای ماموریــت‌ها یــاری کنند.

لطفی با بیان اینکه دستیابی به درآمــد پایــدار کلید توسعه شهر است، گفت: این امر بدون مشارکت شهروندان در پیشبرد امور شهر محقق نمی‌شود.

وی توجه ویژه به محلات کم برخوردار را از دیگر اولویت‌های مسئولان این منطقه عنوان کرد و افزود: با توازن در خدمات رسانی به شهروندان، نیاز محلات به درستی احصاء می‌شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج همچنین با اشاره به عزم جدی برای جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز، توضیح داد: ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه کنترل شده و با متخلفین برخورد می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =