آلودگی هوا - کراپ‌شده

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طبق پیش بینی هواشناسی، کیفیت هوای استان تا پایان هفته در وضعیت ناسالم قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی درویش پور با اشاره به اینکه طبق پیش بینی هواشناسی تا پایان هفته هوای استان آلوده است، اظهار کرد: کارگروه مربوطه تشکیل و مصوباتی در راستای بهبود شرایط اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اینکه مصوبات به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده، تصریح کرد: در این راستا مقرر شده پلیس اعمال قانون برای تمامی خودروهایی که فاقد برگ معانه فنی هستند را لحاظ کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه خودروها و موتور سیکلت‌های دودزا مشمول جریمه خواهند شد، اضافه کرد: همچنین فعالیت واحدهای شن و ماسه نیز محدود شده و این محدودیت تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

درویش پور با اشاره به اینکه واحدهای ریخته‌گری در شهرک‌های صنعتی نیز مشمول محدودیت فعالیت شده‌اند، ادامه داد: در این میان پایگاه‌های اورژانس برای ارائه خدمات در اماکن مختلف مستقر خواهند شد.

وی از ممنوعیت تردد کامیون ها از ۶ صبح تا ۹ شب خبر داد و افزود: بسیاری از محدودیت‌هایی که در مدت مشابه سال گذشته همچون تعطیلی مدارس داشتیم امسال به دلیل بیماری کرونا برقرار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: ممنوعیت استفاده از مازوت در نیروگاه منتظر قائم فردیس نیز از دیگر مسائلی است که مدنظر ما قرار دارد و امیدواریم تمامی موارد اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =