عسگر نصیری

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: عملیات نصب درزهای انبساط پل حصارک به پایان می‌رسد.

عسگر نصیری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به دلیل مسدود بودن پل حصارک اظهار کرد: از آنجایی‌که شاهد تردد خودروهای سنگین مثل کامیون از پل حصارک هستیم، ضرورت تسریع در نصب درزهای انبساط آن احساس می‌شد.

وی ادامه داد: بنا است چهار درز انبساط روی این پل نصب شود که تا کنون نیروهای پیمانکار سه مورد از آنها را نصب کرده و طی چند روز آینده درز چهارم  هم نصب و پل برای تردد مجدد خودروها آماده می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج افزود: علی رغم اینکه در شرایط اقتصادی سختی قرار داریم و به دلیل اعمال تحریم در واردات درزهای پل با مشکل هستیم، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و حفظ ایمنی آنها را در اولویت خود قرار داده و در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

نصیری توضیح داد: شهروندان توجه داشته باشند برودت هوا سرعت انجام پروژه‌های عمرانی را کند می‌کند به همین دلیل از آنها تقاضا می‌شود همچون گذشته در کنار مدیریت شهری باشند و با صبر خود شهرداری را در تکمیل به موقع پروژه‌ها همراهی کنند.

وی در خصوص وضعیت نامناسب پل آزادگان نیز گفت: این پل بیش از ۱۷ سال است که تعمیر و نگهداری نشده و گلایه شهروندان در خصوص وضعیت نامناسب آن به حق است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج اضافه کرد: هم اکنون در حال نصب درز انبساط و ترمیم پایه‌های آن هستیم تا شرایط تردد خودرو از این پل بهبود پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =