علی کمالی زاده

شهردار کرج با اشاره به اینکه متروی کرج در سه شیفت کاری سرعت می‌گیرد، گفت: با تأمین به‌موقع اعتبار، مسیر F تا K این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده عصر یکشنبه در دویست و سی و یکمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد واگذاری این بیمارستان فسخ‌شده و با توجه به اختلافاتی که با پیمانکار این مجموعه وجود دارد، تعیین تکلیف این بیمارستان از طریق محاکم قضایی در حال انجام است.

وی بابیان اینکه شهرداری‌های استان توان اداره این بیمارستان رادارند و نیاز به واگذاری آن نیست، ادامه داد: پیشنهادی در این خصوص مطرح شد ولی از سوی استانداری که سهامدار اصلی این بیمارستان است پذیرفته نشد.

وی در ادامه بابیان اینکه پروژه قطار شهری کرج با سرعت قابل قبولی در حال تکمیل است،   اضافه کرد: پروژه قطار شهری کرج برای اولین بار وارد شیفت شب شده و برای اینکه بتوانیم قطار شهری کرج را در موعد وعده داده‌شده به بهره‌برداری برسانیم، فعالیت‌ها را سه شیفته کرده‌ایم.

حساسیت شورا در خصوص وضعیت پروژه قطار شهری قابل‌درک است 

 کمالی زاده توضیح داد: هر پنج‌شنبه جلسه‌ای برای بررسی آخرین وضعیت این پروژه برگزار و چالش‌ها و موانع پیش روی آن شناسایی می‌شود تا اقدامات لازم جهت رفع آن‌ها صورت پذیرد.

شهردار کرج بابیان اینکه مسیر بحرانی این پروژه برای افتتاح شفت انتقال قطار به تونل است، گفت: خاک‌برداری و شمع گذاری این مسیر انجام‌شده است و با تأمین اعتبار مناسب امیدواریم این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه حساسیت‌ها در خصوص پروژه‌ای که شورای پنجم برای آن‌وقت گذاشته، مصوبه ارائه کرده و حمایت ویژه داشته‌اند قابل‌درک است، گفت: پروژه قطار شهری کرج تعطیل‌شده بود و با روی کار آمدن شورای پنجم خون تازه‌ای به این پروژه تزریق‌شده است‌.

به گفته کمالی زاده با تعامل و مشارکت جمعی به‌زودی شاهد افتتاح ایستگاه‌های مسیر F تا k خواهیم بود.

کمالی زاده بابیان اینکه سعی کرده‌ایم از پرداخت  منابع مالی علی‌الحساب به پیمانکار خودداری کنیم توضیح داد: یکی از چالش‌های این پروژه در دوره‌های قبل  پرداخت علی‌الحساب‌های متعدد به پیمانکار بود که این مسئله ارائه صورت‌وضعیت شفاف را با مشکل مواجه کرده بود.

تندیس پرستار دریکی از مهم‌ترین میدان‌های کرج نصب می‌شود

وی ادامه داد: در حال حاضر بر اساس صورت‌وضعیت و کارکرد ماهانه به پیمانکار پول تزریق می‌شود.

شهردار کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به لایحه طراحی و ساخت تندیس پرستار جهت قدردانی از این نیروهای تلاشگر افزود: پیشنهاد می‌شود این تندیس در میدان پرستار که یکی از مهم‌ترین ورودی‌های استان است نصب گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =