رسولی

خزانه دار و رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج گفت: سهم شهرداری کرج از سهام بیمارستان امام خمینی (ره) مشخص و اعلام شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، احد رسولی عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی و یکمین جلسه رسمی شورا، اظهار کرد: از شهردار درخواست دارم تا گزارش کاملی از میزان سهام شهرداری در بیمارستان امام خمینی ( ره ) هر چه سریع‌تر ارائه شود.

وی گفت: بخشی از زمین‌های شهرداری به بیمارستان الحاق و علیرغم درخواست برای ارائه گزارش تاکنون گزارش جامعی از سوی شهرداری به کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای شهر کرج ارسال نشده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای شهر کرج بیان کرد: اگر شهرداری در بین سهامداران دارای بیشترین سهام است چرا تاکنون در خصوص پذیرفتن مسئولیت مدیریت آنجا تلاش نشده است؟ با توجه به ضرر و زیان‌های متوالی و عدم تدبیر در مدیریت این بیمارستان ساماندهی نشده و هر بار شهرداری را دچار ضرر و زیان‌های کلان کرده است.

رسولی افزود: از برخی مدیران در بازدیدها درخواست می‌شود حضور پیدا کنند علیرغم هماهنگی‌های لازم با فرافکنی تعهدات و مسئولیت‌های سنگین خود را به دیگران واگذار می‌کنند در این راستا آیا چنین مدیرانی صلاحیت پذیرش چنین سازمان‌ها و مناطقی را دارند؟

وی به پلاک ثبتی‌ها در بافت‌های فرسوده اشاره کرد و گفت: از شهردار درخواست دارم تا لیستی از نوع مالکیت در بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های خودرو اعلام کند.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به محدوده‌های مصوب با درخواست شفاهی، مکتوب و نیز تذکر در صحن شورا و نیز تذکر مجدد تاکنون آمار و لیستی از پلاک‌های ثبتی در  بافت‌های فرسوده ارسال نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =