آراسته

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان البرز گفت: تمامی ایده‌های راه یافته به مرحله نهایی رویداد شتاب نوآوری در پسماند قابلیت تجاری سازی دارند.

پیمان دانش کار آراسته در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به سطح بالای برگزاری رویداد شتاب نوآوری در مدیریت پسماند اظهار کرد: این رویداد متشکل از ۴۸ ایده و طرح بود که پس از چند مرحله پالایش و بررسی، درنهایت ۱۳ ایده به مرحله آخر رسید.

وی ادامه داد: از این ۱۳ عنوان ایده، ۱۰ عنوان به‌صورت حضوری و ۳ عنوان هم به‌صورت مجازی ارائه شد.

دانش کار آراسته توضیح داد: در این رویداد ایده‌های بسیار جذابی در حوزه پسماند و شیوه‌های بازیافت مطرح شد که تمامی آن‌ها ظرفیت حمایت و سرمایه‌گذاری دارند.

وی بابیان اینکه در این رویداد سه ایده برتر ازنظر هیئت‌داوران انتخاب شد، گفت: به نظر می‌رسد عملیاتی شدن این سه ایده راهگشای بسیاری از مشکلات حوزه پسماند باشد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان البرز تصریح کرد: سایر ایده‌ای راه‌یافته به مرحله نهایی نیز رتبه‌بندی شده‌ و قابلیت تجاری‌سازی دارند تا برای مدیریت پسماند در سطح کشور استفاده مورداستفاده قرار گیرند.

دانش کار آراسته گفت: رویدادهای شتاب در البرز با جدیت پیگیری و ایده‌های این حوزه به‌دقت بررسی می‌شوند.

وی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی هم به دنبال حمایت از رویدادها و ایده‌های منتخب است و این مسئله در معاونت پژوهشی این مجموعه در حال پیگیری است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان البرز توضیح داد: امیدواریم بتوانیم از افرادی که دارای مهارت و ایده هستند به‌درستی حمایت کنیم تا از این طریق مسیر حل برخی مشکلات استان هموار شود.

دانش کار آراسته اضافه کرد: صاحبان ایده از طریق رویدادهای شتاب هم می‌توانند کسب‌وکاری راه بیندازند و هم مشکلی از دوش استان بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =