5 - کراپ‌شده

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برگزاری مراسم بزرگداشت و رونمایی از سردیس معاون خدمات شهری شهرداری کرج در اولین سالگرد درگذشت این چهره ارزشمند خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: مرحوم محمدرضا زین العابدینی در سال های خدمت در بخش های مختلف مدیریت شهری کرج منشاء اثر بوده اند و خدمات شایسته ای را به مردم و شهر کرج ارائه کرده اند، با رونمایی از سردیس و نامگذاری بوستانی به نام ایشان تلاش داریم یاد او را برای همیشه زنده نگهداریم.

وی با بیان اینکه باید افتخار کرد که این چنین مردان بزرگی در کرج زندگی کرده اند، گفت:‌ پروژه‌های فضای سبز و محیط زیستی در زمان تصدی ایشان سهم ویژه‌ای در اقدامات عمرانی مدیریت شهری کرج محسوب می شود و تحقق ۲۰۰ هکتار جنگلکاری باغستان و آبادانی این منطقه مرهون زحمات این مدیر شایسته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در بخش دیگری از ساخت چندین اِلمان جدید در سطح شهر نیز خبر داد و گفت: اِلمان های شهری در ساماندهی، معنابخشی تلطیف منظر شهری تاثیر بسیار زیادی دارد.

بضاعتی پور با اشاره به ساخت اِلمان آتش نشان فداکار و مرحوم فاتح، گفت: تاریخ پربار کرج مملو از افراد تاثیرگذار، هنرمند و شاعر بوده و انسان های بزرگی در این شهر زیسته اند و آثار بزرگی خلق کرده اند که برای همین منظور معرفی این گنجینه ها به مردم و به خصوص نسل جوان و نوجوان ضروری است.

به گفته وی مراسم بزرگداشت و رونمایی از سردیس مرحوم محمدرضا زین العابدینی امروز ۲۵ دی ماه جاری در محل دهکده تفریحی باغستان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =