همایش راهبران اجرایی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبری عنوان‌شده است، گفت: تحقق بیانیه گام دوم نیازمند گفتمان سازی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در همایش راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی ورزشی میلاد و به همت مجموعه مدیریت شهری کرج برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به‌ضرورت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در عصر کنونی اشاره کرد و گفت: به‌منظور اجرایی کردن این امر به همکاری روابط عمومی دستگاه‌های استان و اصحاب رسانه نیازمندیم.

وی با تأکید بر گسترش توحید و موحد کردن جامعه و نقش آن در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که تنها با حاکمیت الهی ممکن است، به جایگاه روابط عمومی و نقش آن در این زمینه اشاره کرد و گفت: در این بیانیه هرکسی باید نقش خود را هر زمان خوب یاد بگیرد و به آن عمل کند و گفتمان سازی بخشی از نقش روابط عمومی است که باید محقق شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز روح مطالبه گری را از دیگر اقدامات ضروری در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و بابیان اینکه باید به این مهم نیز توجه ویژه شود، گفت: بهره‌گیری از جوانان در این زمینه نقش بسزایی ایفا می‌کند.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان‌شده است، گفت: مهم‌ترین بخش به‌منظور تحقق این مهم گفتمان سازی است و این امر با همکاری و همت روابط عمومی دستگاه‌های مختلف و اصحاب رسانه اجرایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =