خستو

عضو هیئت‌امنای خانه هنرمندان و سخنگوی شورای شهر کرج گفت: خوشبختانه در قبال راه‌اندازی و فعالیت‌های خانه با واکنش‌های جناحی و سیاسی روبرو نشدیم که این امر به قداست هنر و کرامت آن بازمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان کرج، رحیم خستو در حاشیه بازدید مدیرکل صداوسیمای مرکز استان البرز از  خانه هنرمندان، بابیان اینکه هنر، مسیر خود را از میان همه راه‌وبیراه‌ها می‌گشاید، راه‌اندازی این خانه را باهدف حمایت از هنرمندان و معرفی ظرفیت‌های فراوان و ارزشمند هنری شهر و استان عنوان کرد و افزود: برای معرفی این ظرفیت‌ها به حمایت دستگاه و همراهی شهروندان نیازمندیم.

وی از مدیرکل صداوسیمای استان خواست، از طریق تهیه برنامه‌هایی ویژه نسبت به شناساندن چهره‌های نامدار و جویای نام هنری شهر، اقدام کند.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: تولید برنامه‌ای ثابت با بهره‌گیری از مجریان و کارشناسان کارآزموده و توانمند، تحقق این اهداف را ممکن می‌کند.

نقد در صداوسیما فراموش نشود

خستو با اشاره به نقش جدی صداوسیما بر رویکردهای اجتماعی، گفت: نباید اجازه بدهیم عنصر بسیار مهم و تأثیرگذار «نقد» در این ارگان  به فراموشی سپرده شود.

وی گفت: صدای نقد مردم و انتظارات آن‌ها باید از صداوسیمای استان به گوش مسئولان برسد؛ چنان‌که در موضوع جلوگیری از تخریب و سپس احیای باغ سیب، نقش رادیوی البرز غیرقابل‌انکار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =