علی عابدی مدیر کل امور مالی

مدیر مالی شهرداری کرج از پیگیری و اجرای محاسبات ریاضی فنی در لیست حقوق ماهانه کارکنان شهرداری کرج در شعب تامین اجتماعی خبر داد.

علی عابدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: اداره کل امور مالی شهرداری کرج با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب خود در حوزه بیمه با جدیت به دنبال رفع مغایرت‌های حق بیمه ناشی از محاسبات فنی ریاضی موجود در لیست حقوق ماهانه کارکنان در شعب تأمین اجتماعی است.

عابدی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج به‌عنوان متولی اصلی شهر و اداره آن وظایف گسترده و متنوعی را بر عهده دارد و در کنار آن هزینه‌های زیادی نیز متحمل می‌شود که به‌منظور تأمین این هزینه‌ها نیازمند کسب درآمد است، گفت: با توجه به اینکه شهرداری بودجه مشخص دولتی ندارد باید خود به‌عنوان نهادی عمومی این هزینه‌ها را تأمین کند.

مدیر مالی شهرداری کرج افزود: اقدامات شهرداری به‌منظور توسعه شهر در زمینه‌های رفاهی خدماتی برای رفاه شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌شود بر همین اساس هرچه در زمینه درآمدی پیشرفت داشته باشد، در زمینه خدمت‌رسانی با سرعت و کیفیت بیشتری گام برمی‌دارد.

عابدی گفت: توجه به ریاضی فنی در محاسبات بیمه علاوه بر مرتفع ساختن مغایرت‌ها، مدیریت هزینه‌ها و صرفه اقتصادی این دستگاه را به دنبال دارد و مجموعه مدیریت شهری تحقق این مهم را در دستور کار خود قرارداد که هم‌اکنون در حال اجرا نیز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =