5

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از پیشرفت فیزیکی قابل قبول پروژه احداث بلوار ۳۵ متری احداثی (ادامه بلوار جمهوری شمالی) با هدف اتصال بلوار بوعلی به جمهوری شمالی و ایجاد دسترسی برای ساختمان های دادسرای نظامی و دادگستری البرز خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به روند قابل قبول اجرای پروژه بر اساس برنامه ریزی و زمانبندی پیش بینی شده، اظهار کرد: بلوار ۳۵ متری احداثی شامل دو لاین به طول ۵۰۰ و عرض ۱۰/۵ متر است که تاکنون ۹ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی در چهار لایه در این پروژه اجرایی شده و پس از زیرسازی و روسازی، عملیات روکش آسفالت مکانیزه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این پروژه عملیات جدولگذاری به طول سه هزار متر اجرایی خواهد شد که دو هزار متر به صورت تک جدول و هزار متر به صورت کانیو خواهد بود که از این مقدار تاکنون هزار و  ۵۰۰ متر تک جدول و حدود ۶۰۰ متر کانیو اجرایی شده و جدولگذاری همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفزینی فضاهای شهری شهرداری کرج همچنین گفت: اجرای دیوار پیش ساخته حائل بین شمال دانشگاه هنر و جنوب بلوار ۳۵ متری احداثی به طول ۴۸۰متر نیز از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری کرج در این پروژه است.

رعاقلی در پایان از پیشرفت فیزیکی قابل قبول پروژه احداث بلوار ۳۵ متری احداثی (ادامه بلوار جمهوری شمالی) با هدف اتصال بلوار بوعلی به جمهوری شمالی و ایجاد دسترسی برای ساختمان های دادسرای نظامی و دادگستری البرز خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =