----------

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری کرج برای تبدیل کرج به شهری توسعه یافته تلاش می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج مهدی حاجی قاسمی عصر امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از پل رودخانه دلمبر و خیابان شبنم هشتم باغستان، اظهار کرد: این پروژه یکی از تاثیرگذارترین پروژه‌هایی است که در شورای پنجم کلید خورد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی ادامه داد: از همان روزهای اول آغاز به کار شورای پنجم، مراجعات مردمی زیادی از محدوده باغستان غربی داشتیم و اغلب ساکنان این محدوده خواهان احداث پل بر روی رودخانه دلمبر بودند تا بتوانند در مدت زمان کوتاه تری به محل زندگی، کار و... دسترسی داشته باشند.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای شهر کرج توضیح داد: احداث پل رودخانه دلمبر در سال ۹۷ در ردیف بودجه های شهرداری قرار گرفت و علی رغم مشکلات فنی در مسیر اجرای آن با پیگیری شورا و ممارست شهرداری امروز به بهره برداری رسید.

حاجی قاسمی با بیان اینکه تکمیل این پروژه حدود یک سال و نیم زمان برده است، توضیح داد: هر چند به واسطه مشکلات اقتصادی و تورم بالا، اجرای پروژه‌های عمرانی به یکی از چالش‎های جدی شهرداری‌های کشور تبدیل شده اما مدیریت شهری کرج سعی کرده این موانع را پشت سر بگذارد و پاسخ مناسبی به مطالبات به حق مردم بدهد.

وی گفت: تمام تلاش شورا و شهرداری کرج این است که علی رغم مشکلات و محدودیت‌های پیش رو گام‌های جدی ای برای تبدیل کرج به شهری توسعه یافته بردارند.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه برای توسعه شهر سه کریدور مهم طراحی شده است، افزود: یکی از این کریدورها همین پروژه است که دسترسی به باغستان غربی را تسهیل می‌کند.

حاجی قاسمی ادامه داد: یکی دیگر از این کریدورها بلوار شهید ناصربخت است که این پروژه هم در حال تکمیل است و تا کنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با بهره برداری از آن دسترسی میدان جمهوری تا بلوار خوارزمی تسهیل می شود.

وی تاکید کرد: بلوار شهدای اصناف هم از دیگر کریدورهای شهر است که سال گذشته به بهره برداری رسید که با افتتاح آن شاهد دسترسی آسان شهروندان به منطقه گلدشت هستیم.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای شهر کرج گفت: تعریض خیابان نهم شاهیم ویلا نیز از دیگر برنامه‌هایی است که علی رغم مشکلات تملکی، شورای پنجم پیگیر اجرایی شدن آن است.

حاجی قاسمی اضافه کرد: در تلاشیم بازگشایی خیابان نهم شاهین ویلا، حدفاصل بلوار باغستان تا میدان شهید باهنر را تا انتهای سال به نتیجه برسانیم.

وی گفت: شورای شهر امسال یک ردیف اعتباری مجزا در بحث آسفالت برای منطقه شاهین ویلا و قلم در نظر گرفته و به نظر می رسد هفته آینده آسفالت معابر موازی خیابان بوستان نهم آغاز شود و در تلاشیم تا پایان سال پرونده آسفالت معابر این دو منطقه بسته شود.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای شهر کرج گفت: یکی دیگر از پروژه های مهم منطقه شش پل حصارک بود که ماه قبل به بهره برداری رسید.

حاجی قاسمی ادامه داد: با توجه به مسائل پیش روی مدیریت شهری شاید پیشبرد اهداف کمی سخت به نظر برسد ولی با تعامل و هم افزایی بین شورا و شهرداری می توان در مسیر توسعه شهری گام های مناسبی برداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =