2

مسابقه طراحی پوستر و اینفوگرافیک روز هوای پاک، می تواند اقدام مهمی در جهت آشنایی و فرهنگ سازی نسل جوان و آینده ساز کشور، برای جلوگیری از آلودگی هوا باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، با توجه به اهمیت ارائه راهکارهای اساسی جهت جلوگیری از آلودگی هوا، یکی از راه های تاثیرگذار در امر فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک و سالم را برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی اجتماعی است.

بر همین اساس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با توجه به فرارسیدن هفته هوای پاک و در راستای اهداف آموزش شهروندی و همچنین با عنایت به شرایط خاص کشور بدلیل شیوع کرونا و حضور دانش آموزان و جوانان در منزل،  اقدام به برگزاری مسابقه طراحی پوستر و اینفوگرافیک با محوریت حمل و نقل عمومی، نقش شهروندی، توسعه فضای سبز و نقش دستگاه شهرداری، کرده است.

دانش آموزان، دانشجویان و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه، می توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۹ بهمن ماه به آدرس مندرج در ذیل خبر ارسال نمایند. لازم بذکر است به نفرات برتر، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 شرایط و ذکر موارد مهم جهت شرکت در مسابقه به شرح ذیل است:

ذکر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، رشته تحصیلی، کد ملی، شماره تماس و رشته ی انتخابی در مسابقه از موارد مهمی است که باید به همراه اثر، توسط شرکت کنندگان ذکر شود.

آدرس ایمیل دریافت آثار:
sfv.ravabetomomi95@gmail.com

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانندجهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =