3

اولین جشنواره «خانه زیبای ما» با معرفی برگزیدگان و اهدا تندیس لوح شهروند سبز و جوایز نقدی در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور صبح امروز در برنامه تلویزیونی «یه صبح دیگه» که به‌صورت زنده از شبکه استانی سیمای البرز پخش می‌شود از نفرات برتر بخش‌های مختلف جشنواره «خانه زیبای ما» تقدیر کرد.

در این برنامه نفرات برگزیده این جشنواره در سه بخش گل‌های آپارتمانی منزل، گل‌کاری باغچه و ساختمان‌های مسکونی، پشت‌بام و تراس سبز جوایز نقدی و تندیس خود را از ریاست سازمان دریافت کردند.

این جشنواره با استقبال بسیار خوب شهروندان مواجه بود و در مدت یک ماه برگزاری آن بیش از ۸۰۰ اثر در قالب عکس و فیلم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری از نفرات برتر آن با اهدا جوایز نقدی و اهدا تندیس تقدیر شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج یکی از رسالت‌های مجموعه مدیریت شهری را برنامه‌ریزی برای تحقق نشاط اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: روح بخشی به فضاهای خشک و بی‌روح آپارتمانی و فضای شهری  یکی از اهداف اصلی این جشنواره بود که با استقبال کم‌نظیر شهروندان مواجه شد .

بضاعتی پور به راه‌اندازی پویش کاشت نهال به درخواست شهروندان، اشاره کرد و بیان کرد: این طرح در ادامه پویش«درخت دوستی بنشانیم» و «جای درختان کرج را خالی نخواهیم گذاشت» اجرایی می‌شود و سازمان به نیابت از شهروندان و بر اساس درخواست آن‌ها از طریق دریافت پیامک به‌صورت رایگان و به یاد عزیزانی که دوستشان دارند درخت غرس می‌کند.

وی همچنین با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این پویش و اینکه تاکنون ۵۰۰ نهال در اراضی حلقه دره به نیابت از شهروندان کاشته شده است، افزود: این مشارکت و همدلی پشتوانه و دلگرمی بزرگی برای مجموعه مدیریت شهری کرج محسوب می‌شود و هر شهروند با مشارکت در کاشت یک درخت و نهال علاوه بر زنده نگاه‌داشتن یاد عزیزان خود می‌تواند در فواید و ثمرات حاصل آن ازجمله کاهش آلودگی هوا سهیم باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =