ایلیات

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای شهر کرج رشد همه‌جانبه این کلان‌شهر را در گرو تحقق توسعه پایدار دانست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، فرج اله ایلیات اظهار کرد: توسعه شهری گامی در جهت  شناسایی و رفع چالش‌ها و فراهم آوردن زمینه‌های اعتلای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان است.

وی بر لزوم استفاده از فرصت‌ها برای تحقق توسعه شهری که منجر به ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان می‌شود تأکید کرد و گفت: شناسایی الگوهای مناسب و برنامه‌ریزی برای تحقق این مهم ضروری است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و املاک شورای شهر کرج جذب سرمایه‌گذار برای انجام پروژه‌های مهم شهری را مهم خواند و گفت: تبیین شاخص‌ها و مؤلفه‌های توسعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

ایلیات با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی گسترده به‌طور اجتناب‌ناپذیری با بروز برخی نارسایی‌ها مواجه است، گفت: تبیین شاخص‌ها و رصد فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌تواند عامل مهمی در رفع چالش‌های فراروی خدمت‌رسانی باشد.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و املاک شورای شهر کرج موفقیت شهری در تبیین حس مسئولیت شهروندی و انگیزش شهروندان برای مشارکت در امور منوط به تحقق مواردی ازجمله اعتمادسازی و تحلیل هزینه و مشارکت است.

وی به نقش تعیین‌کننده منابع پایدار شهری اشاره کرد و گفت: هر کلان‌شهری برای رسیدن به نتایج دلخواه و مطلوب در حوزه‌های مختلف نیاز به تدوین سیاست‌هایی دارد که با تحقق آن‌ها توسعه امکان‌پذیر می‌شود.

ایلیات ایجاد مدیریت یکپارچه شهری را یک اقدام عملی برای شکوفایی اقتصاد شهری دانست و  بیان کرد : گام برداشتن در جاده اقتصاد شهری یکی از وظایف مهم مدیریت یکپارچه شهری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =