حاجی قاسمی

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر کرج گفت: در خصوص پروژه زیرگذر جمهوری و اینکه کدام‌یک از سناریوهای محتمل اجرایی می‌شود، باید گفت که شهردار در جلسه رسمی شورا تأکید کرد که پروژه را بر اساس صلاحدید و تشخیص فنی خود آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج،  مهدی حاجی قاسمی در حاشیه پنجاهمین جلسه کمیسیون عمران، اظهار کرد: در لایحه‌ای که با حضور نمایندگان شهرداری و کارشناسان فنی موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت، شهرداری هفت گزینه جدید برای چگونگی اجرای پروژه میدان جمهوری ارائه کرده بود که توضیحات و پیشنهادات استماع و دیدگاه‌های مختلف نیز مطرح شد.

وی افزود: کمیسیون عمران در خصوص نحوه اجرای پروژه چه در جلسه امروز و چه درگذشته مصوبه‌ای نداشته و شهرداری کرج مکلف است با رعایت اسناد فرادستی، طرح‌های جامع و تفصیلی و طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک نسبت به تصمیم‌گیری همه‌جانبه و اجرای بهترین گزینه اقدام کند و همان‌طور که شاهد بودیم شهردار در جلسه رسمی شورا به‌صراحت گفت که با صلاحدید و تشخیص فنی خود برای چگونگی ادامه پروژه تصمیم‌گیری می‌کند و مسئولیت آن را نیز می‌پذیرد.

دبیر دوم و رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر کرج گفت: از برآیند صحبت‌های نمایندگان شهرداری و کارشناسان فنی چنین استنباط شد که تأکید آن‌ها بر انجام کامل مطالعات زیست‌محیطی و فرهنگی و اجتماعی و توجه به طرح‌های جامع و تفصیلی و الزامات قانونی است و بار دیگر تأکید می‌شود که کمیسیون عمران هیچ مصوبه خاصی در خصوص انتخاب گزینه نداشت.

حاجی قاسمی گفت: کمیسیون عمران همچون سایر دلسوزان نگاه حمایتی نسبت به حفظ فضای سبز و درختان دارد و بر اجرای پروژه‌های عمرانی با کمترین مخاطرات زیست‌محیطی تأکید کرده  و در خصوص پروژه میدان جمهوری نیز حساسیت لازم را دارد. امیدواریم شهرداری گزینه‌ای را اجرا کند که ضمن کمک به بهبود تردد خودروها، دغدغه‌های موجود را نیز مدنظر قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =