آیین بهره برداری از مجموعه معراج سازمان آرامستان ها

افتتاح پروژه‌های سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج که عصر سه‌شنبه انجام شد با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، بعدازظهر امروز مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با حضور مسئولان و مدیران شهری در بهشت سکینه (س) برگزار شد که حاشیه‌های آن را در زیر می‌خوانید.

* در ابتدای این مراسم پس از قرائت قرآن و پخش بیانات مقام معظم رهبری و سرود جمهوری اسلام ایران‌ کلیپی از پروژه‌های افتتاحی سازمان آرامستان ها پخش شد.

* مجری مراسم پس از خوش‌آمد گویی به حضار، بابیان خاطره و دلگویه ای از یک مادر شهید، برای لحظاتی فضایی معنوی به این محفل بخشید و مراسم حال و هوای عرفانی به خود گرفت.

* در قسمتی از مراسم زمانی که مجری در حال صحبت بود، یکی از غسالان زن بهشت سکینه(س) از جای خود برخواست و از مجری خواست برای لحظاتی پشت تریبون رود.

* این حرکت بداهه بانوی طاهره با استقبال شهردار و رئیس شورای شهر و دیگر حضار همراه شد به‌نحوی‌که تمامی افراد حاضر در مراسم به نشانه احترام و به‌پاس تشکر از جان‌فشانی این عزیزان در شغل سختشان به‌خصوص طی یک سال گذشته و بحران کرونا، تمام‌قد ایستادند.

* این بانوی طاهره به نمایندگی از کارکنان در سخنان خود از نگاه ویژه و حمایت‌های شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر تشکر و قدردانی و نکاتی را در خصوص سختی شغلش بیان کرد.

* در ادامه و پس از سخنرانی‌ها، مسئولان و مدیران روی سن آمدند و مجری با دعوت از همسر شهید خمیس آبادی شهید خدمت (مدافع خاموش) که تا آخرین لحظه عمر خود به ارائه خدمت به متوفیان پرداخت (به نمایندگی از تمامی طاهرین)، با اهدای لوح تقدیر و تندیس مدافعان خاموش، مقام این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

* پس از اتمام مراسم، مسئولان به بازدید از پروژه‌ها پرداختند که در ابتدای بازدید در ساختمان معراج و غسالخانه بانوان و آقایان حضور یافتند و به‌رسم معرفت، از جان‌فشانی و ازخودگذشتگی این عزیزان در روزهای کرونایی تشکر و قدردانی کردند که این اقدام موجب دلگرمی طاهران شد.

* در ادامه مسئولان به میدان معراج رفتند و از اِلمان معراج نیز رونمایی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =