خدمات شهری - کراپ‌شده

سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری از جلسه با معاون دادستان خبر داد و گفت: پیشگیری از تخلفات ساختمانی و ساماندهی وانت بارها در این جلسه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سید جواد موسوی با اشاره به جلسه ای که با معاون دادستان کرج داشته است، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و شروع فصل بهار هماهنگی لازم نسبت به فراهم کردن آرامش و سلامت شهروندان در راستای وظایف ذاتی در جلسه ای با حضور آقای قیومی معاون محترم دادستان و رئیس پلیس راهور بررسی شد.

وی اضافه کرد: رفع مشکل سد معبر و انضباط شهری نیازمند همکاری مطلوب مراجع قضایی، نیروی انتظامی و پلیس راهور به ویژه شهروندان است.

سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری همچنین گفت: خودروهایی که با پارک در سطح معابر و پیاده روها اقدام به سدمعبر، فروش میوه و سایر اقلام می کنند، مشکلات ترافیکی، بهداشتی و برخی حوادثی را برای عابران پیاده به وجود می آورند.

موسوی در پایان گفت: پیشگیری و رفع تخلفات ناشی از ساخت و ساز غیرمجاز، طرح ساماندهی وانت بارها، دستفروشان و جمع آوری متکدیان با همکاری معاون محترم دادستان و عوامل محترم نیروی انتظامی و پلیس راهور با جدیت اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =