8

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج پیشرفت فیزیکی پارک شهید ایرانی را ۶۰ درصد اعلام کرد و گفت: این پارک تا فروردین ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، در خصوص آخرین وضعیت فاز دوم پارک ۱۰ هکتاری «شهید ایرانی» در محله کم برخوردار حصارک، گفت: عملیات عمرانی و اجرایی این پارک واقع در حاشیه اتوبان کرج - قزوین (عوارضی قدیم) از دو ماه گذشته آغاز شده و با تلاش بی وقفه سبزبانان این سازمان اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال تکمیل شدن است.

وی با بیان اینکه عملیات نصب کفپوش و جدول گذاری و عملیات لوله‌گذاری انتقال آب خام این پروژه با سرعت قابل قبولی پیش می رود، گفت: عملیات خاک ریزی، تسطیح و محوطه سازی این پارک با تلاش بی وقفه و با بکار گیری از ماشین آلات سنگین در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با اشاره به تلاش برای انجام پروژه‌ها و طرح‌های مختلف عمرانی در کرج، گفت: علی ‌رغم کمبود بودجه و مشکلات اقتصادی، شیوع ویروس کرونا  و سختی‌های فراوان با  نظر و توجه مثبت شورا و شهردار تلاش داریم تا این پروژه فروردین ماه سال آینده به بهره برداری برسد و احداث پارکی با وسعت ۱۰ هکتار در مدت زمانی چهار ماه می تواند کارنامه درخشانی برای مدیریت شهری در این دوره باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =