بزنی بیرانوند

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج گفت: ایام‌الله دهه فجر یادآور ایثار، ایستادگی و آزاده خواهی ملت ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی و سومین جلسه رسمی شورا، اظهار کرد: دهـه فجــر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

وی بابیان اینکه ملت ایران با حضور همیشگی خود در تمامی صحنه‌ها و مقاطع تاریخ‌ساز انقلاب، تمامی توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کردند، افزود: ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور ایثار، ایستادگی و آزاده خواهی ملتی است که با عزمی پولادین و تحت زعامت حضرت امام خمینی (ره) سرنوشت مملکت خود را به دست گرفتند و با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خط‌مشی آینده خود را ترسیم کردند.

عضو شورای شورای شهر کرج افزود: بر این باوریم که تا پایان‌بر اصول و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به‌ویژه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی وفادار هستیم و در راه آبادانی این بوم و دیار از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

بزنی بیرانوند گفت: دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =