ایلیات

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر کرج روند اجرای پروژه کنارگذر مهرشهر را قابل قبول ندانست و گفت: احتمال خلع ید پیمانکار وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، فرج‌الله ایلیات با اشاره به پروژه کنارگذر مهرشهر کرج، اظهار کرد: فرآیند اجرایی کنارگذر مهرشهر در یک مقطعی پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشت اما با توجه به سوابق پیمانکار آن از ابتدا پیش‌بینی می‌شد که در آینده به مشکل برمی‌خورد و بر اساس ماده ۴۸ شرایط عمومی پیمان، ناچار به خاتمه پیمان با او می‌شویم.

وی بابیان اینکه اجرای پروژه کنارگذر مهرشهر از ابتدای دوره به‌طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری بوده است، گفت: همت شهرداری در مبحث تملکات بسیار خوب بود اما در روند اجرای پروژه، مشکلاتی به وجود آمده است که باید مدیریت شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و املاک شورای اسلامی شهر کرج بابیان اینکه پروژه کنارگذر مهرشهر در سال جاری حداقل باید به سه‌راه بلوار دانش و طی سه ماه ابتدای سال آینده تا ابتدای خیابان چمن ۳ می‌رسید، عنوان کرد: با روند کند اجرای پروژه به این نقاط هدف نرسیده‌ایم و امیدواریم شهرداری در راستای تسریع در عملیات اجرایی پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: ترافیک در محدوده ریل راه‌آهن و اجرای کنارگذر مهرشهر گاهی اوقات بسیار سنگین است، امید است هرچه زودتر این پروژه بهره‌برداری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =