آتش نشانی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بر لزوم مقاوم‌سازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس وحیدی در بازدید از ایستگاه ۱۱۵ آتش‌نشانی، بابیان اینکه طبق روال همیشه بازدید از ایستگاه‌های عملیاتی در دستور کار قرار دارد، گفت: اغلب ایستگاه‌های آتش‌نشانی به لحاظ ساختمانی فرسوده بوده که با توجه به قدمت ۱۵ ساله این ایستگاه، فرسوده بودن ساختمان نیز کاملاً مشهود است و از همین رو توجه ویژه مدیران شهری به این مقوله حیاتی و حساس را بیش‌ازپیش می‌طلبد.

وی افزود: امید است که با تکمیل ساختمان مکمل، مشکلات کنونی ایستگاه به‌منظور رفاه حال آتش‌نشانان مستقر در ایستگاه مرتفع شود.

در ادامه حامد شفیعی، رئیس ایستگاه ۱۱۵ آتش‌نشانی،  افزود: در این مدت آتش‌نشانان این ایستگاه موفق به ارائه انواع خدمات شامل اطفاء حریق و امداد و نجات ازجمله کمک به رهاسازی مصدومان حوادث رانندگی گرفتارشده در خودروهای تصادفی، گرفتن و رهاسازی حیوانات از اماکن، کمک به رهاسازی محبوس شدگان در آسانسور در زمان قطعی برق و یا سقوط کابین، به شهروندان می‌پردازد.

وی تأکید کرد: این ایستگاه با پنج نفر نیروی عملیاتی در هر نوبت‌کاری مشغول به فعالیت است که در صورت نیاز با ایستگاه‌های دیگر نیز به محل مأموریت اعزام می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =