احمدی نژاد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: منطقه چهار ظرفیت بالایی برای ایجاد زیرساخت استفاده از مدل‌های حمل‌ونقل پاک نظیر دوچرخه برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در نشست با شهردار منطقه چهار پیرامون بررسی طرح و مشکلات ترافیکی این محدوده، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: رضایت و ایمنی شهروندان از مهم ترین اولویت‌هایی است که متولیان و دستگاه‌های مرتبط با موضوع ترافیک در مجموعه مدیریت شهری کرج بر انجام آن تاکید دارند و این مهم در سطح شهر نیز با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نشست‌های دوره‌ای با شهرداران و روسای ادارات ترافیکی مناطق ده‌گانه به موجب بهبود وضعیت ترافیکی معابر درون شهری انجام می‌شود، افزود: اجرای عملیات ترافیکی معابر در سطح شهر و رفع مشکلات این حوزه عامل موثری در نظم‌دهی به ترافیک و کاهش تصادفات محسوب می‌شود.

به گفته احمدی نژاد سفرهای بدون هدف شهروندان مشکلات عدیده‌ای را برای این منطقه به وجود آورده است که درصدد هستیم با آمار برداری دقیق از حجم تردد در تقاطعات واقع در بلوار شهرداری اقدام لازم و مناسب ترافیکی برای برون رفت از مشکلات یاد شده انجام پذیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اجرای طرح مناسب‌سازی و ایمن‌سازی مسیر عابرین پیاده در بلوار دانش را مطلوب اعلام کرد و گفت: بدون شک بهسازی و استانداردسازی پیاده‌روها و گذرگاه‌های عابر پیاده امنیت و آرامش شهروندان را بیش از پیش تامین می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه طرح هوشمندسازی تقاطعات کرج بر اساس اولویت و حجم تردد وسایل نقلیه اجرا می‌شود، گفت: اگر رویکرد مدیران مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر در آینده نیز بر این اساس باشد طی دوسال آینده تمام چراغ‌های شهر کرج هوشمندسازی خواهد شد.

احمدی نژاد تصریح کرد: مهرشهر از ظرفیت بالایی برای ایجاد زیر ساخت استفاده از مدل‌های حمل و نقل پاک نظیر دوچرخه برخوردار است که با همکاری همگانی دستگاه‌های مربوطه می‌توان نسبت به تحقق این مهم در این منطقه اقدام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =