9

رئیس و اعضای شورای اسلامی آبیک و مسئولان شهرداری این شهر از بهشت سکینه (س) کرج بازدید کرده و خواهان افزایش تعاملات بیشتر با شهرداری کرج شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فرانک فیض اللهی رئیس شورای شهر آبیک، حمیدرضا دلوی عضو هیئت رئیسه شورا، حسین امینی رئیس کیسیون عمران شورا، فشار معاون عمرانی شهرداری آبیک و اصغران مسئول خدمات شهری شهرداری این شهر در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج حضور یافتند.

مسئولان شهر آبیک طی برگزاری نشستی با حمیدرضا عسگری رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از احداث یک آرامستان جدید در این شهر خبر دادند و خواهان آسیب شناسی، تبادل نظر و استفاده از طرح های اجرایی در بهشت سکینه (س) کرج در شهر خود شدند.

در این نشست حمیدرضا عسگری به ارائه عملکردی از اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی طی سه سال گذشته در آرامستان بهشت سکینه (س) پرداخت و اظهار کرد: طی سه سال گذشته بازدیدهای متعددی از آرامستان های موجود در شهرهای مختلف کشور داشتم و در جریان روند امور اجرایی آنها قرار گرفتیم که تاثیر به سزایی در مدیریت مجموعه داشت.

وی با اشاره به قرارگیری کرج و استان البرز در محور مواصلاتی چند استان و شهر کشور، افزود: این مهم وظیفه ما را در روند خدمت رسانی به امور متوفیان زیادتر و سخت تر کرده که در همین راستا به منظور مدیریت متوفیان در مواقع بحرانی، آرامستان بهشت علی (ع) را به مساحت ۲۲۰ هکتار احداث و راه اندازی کردیم.

عسگری بر رعایت موازین بهداشتی، فضای سبز، اصول شهرسازی و معماری در کنار دیگر اصول و قوانین در احداث آرامستان جدید تاکید کرد و گفت: رویه شهرداری کرج در راستای تعامل با شهر آبیک در جهت انعقاد تفاهم نامه مثبت است و حمایت های لازم را انجام می دهد.

همچنین در این نشست مسئولان شورای اسلامی شهر آبیک با اشاره به اینکه باعث افتخار است از طرح ها و پروژه های موفق سازمان آرامستان های کرج استفاد کنیم، خواهان ارائه طرح ها و نقشه ها و تجربیات موجود در بهشت سکینه (س) کرج شدند تا خدمات مطلوبی به شهروندان خود ارائه دهند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر آبیک نیز گفت: آبیک به دلیل وجود آلاینده های مختلف یکی از آلوده ترین شهرهای ایران است که شورا و شهرداری در تلاش است تا با تملک اراضی و ایجاد فضای سبز و ... خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر آبیک نیز از طرح ها و پروژه های بهشت سکینه (س) استقبال کرد و گفت: قطعا از تجارب و ایده های شهرداری کرج در زمینه احداث آرامستان جدید در آبیک الگو خواهیم گرفت

در پایان این جلسه مسئولان حاضر از بخش های مختلف بهشت سکینه (س) کرج از جمله اداره متوفیات و محوطه معراج و پروژه های عمرانی این مجموعه بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =