خانه هنرمندان کرج - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج اعلام کرد مرمت خانه هنرمندان توسط شهرداری انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی لطفی در حاشیه آیین تجلیل از بانوان هنرمند صنایع‌دستی و سایر رشته‌های هنری کرج، گفت: با توجه به قدمت این بنا، براثر فرسایش آسیب‌هایی به آن واردشده که مدیر شهری کرج تخصیص اعتبار اقدام به مرمت و نوسازی آن خواهد کرد.

وی بیان کرد: ازآنجاکه اکنون فعالیت‌های هنری کرج در این مجموعه متمرکز است، تلاش‌ها بر این است تا در کمترین زمان ممکن این مجموعه مرمت و مقاوم‌سازی شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: شورای اسلامی شهر کرج اعتبار ویژه‌ای به مرمت این بنا اختصاص داده که باید هر چه زودتر آن را مرمت و نوسازی کنیم .

لطفی افزود: افزون بر مرمت و مقاوم‌سازی دیوارها، کف‌پوش این مجموعه نوسازی و زیباسازی خواهد شد.

وی در بخش دیگری گفت: تاکنون ۸۰ درصد معابر شهرداری منطقه هشت کرج از خیابان‌های اصلی شهر بوعلی، شهید بهشتی، بلوار جمهوری آسفالت و بهسازی شده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج ادامه داد: اولین پارک تخصصی کودکان استان البرز تا شش ماه آینده در ضلع شمال شرقی پارک نبوت کرج افتتاح می‌شود.

همچنین عادل جلیلی رئیس هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز و مدیرعامل خانه هنرمندان کرج در ادامه این مراسم گفت: مجموعه خانه هنرمندان کرج باهمت شورای اسلامی شهر و شهردار کرج در اسفندماه سال ۹۸ به انجمن‌های هنری کرج واگذار شد.

وی گفت: تمام انجمن‌ها از قبیل تئاتر، موسیقی، تجسمی، نگارگری، نقاشی شعر ادبیات در استان البرز شکل‌گرفته و فعالیت‌ها به‌صورت تخصصی انجام می‌شود.

رئیس هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز گفت: با توجه به شیوع کرونا، حمایت‌هایی از گروه‌های هنری استان البرز در قالب تسهیلات انجام‌شده است.

جلیلی گفت: یکی از انجمن‌های هنری فعال استان انجمن خوشنویسان بوده که بیش از هزار نفر خوشنویس دارد.

خانه هنرمندان کرج از مرحوم فاتح از خیرین استان البرز بوده که توسط شهرداری کرج حفاظت و مرمت شد و سال گذشته در اختیار هنرمندان قرار گرفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =