حاجی قاسمی

دبیر دوم و رئیس کمیسیون عمران،‌ حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گفت: امسال پروژه کنارگذر مهرشهر در ابتدای پل آیت الله هاشمی را به بهره برداری می رسانیم و تا چهار ماه آینده فاصله مهرشهر تا رجایی شهر به کمتر از ۱۰ دقیقه خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، مهدی حاجی قاسمی با بیان این مطلب اظهار کرد: قرار بر این بود که تا پایان سال جاری فاز اول بزرگراه شمالی کرج حد فاصل بلوار طالقانی تا بلوار خوارزمی بازگشایی شود؛ با توجه به وجود معارض باید ابتدا نسبت به رفع آنها اقدام و سپس برای گشایش مسیر اقدام شود؛ اکنون در محدوده میدان گلستان، بیمارستان تامین اجتماعی البرز و در محدوده اراضی سپاه در حال رفع تعارض ها هستیم.

وی بیان کرد: در محدوده عظیمیه سه معارض داشتیم که تعیین تکلیف شده اند و در محدوده اراضی دولتی هم اقدامات گسترده ای شده و تنها مشکلی که وجود دارد زمین های محدوده سپاه در شمال غربی شهر است که در این زمینه با همکاری استانداری مشکل مرتفع خواهد شد

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج در بخش دیگری به فعالیت های عمرانی سال جاری مدیریت شهری کرج اشاره کرد و افزود: اجرا و تکمیل  ۲۸ پروژه عمرانی برای امسال پیش بینی شده بود که بیشتر از ۸۰ درصد پروژه ها تا پایان سال به بهره برداری می رسد. امسال در بحث احداث کوریدورهای شرقی و غربی نیز کارهای زیادی شده ضمن آنکه بخشی از پیاده راه رجایی شهر تا پایان امسال افتتاح می شود.

حاجی قاسمی با اشاره به اینکه پارک اقوام روز ۲۱ فروردین ماه سال آینده همزمان با روز فرهنگی شهر افتتاح می شود، بیان کرد: پارک اقوام یا ایران کوچک به عنوان اثری فاخر و جاذبه گردشگری برای شهر از جمله پروژه های در دست اقدام است که در محدوده باغ فاتح ضلع جنوب شرقی میدان جمهوری اسلامی قرار دارد. ۱۲ اثر تاریخی و نمونه کشوری در این پارک مرمت و بازسازی شده که بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه ساخت و اجرای این مجموعه برآورد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =