گل شبو - کراپ‌شده

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برنامه‌ریزی برای کاشت بیش از ۲۵۰ هزار گلدان گل شب‌بو در شهر برای استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: با همکاری و مشارکت فضای سبز مناطق دهگانه برنامه‌ریزی برای کاشت بیش از ۲۵۰ هزار گلدان گل شب‌بو انجام شد.

وی اضافه کرد: در آستانه فرارسیدن بهار ۱۴۰۰ و به‌منظور افزایش زیبایی‌های بصری، میادین، معابر و پارک‌ها و بوستان‌های مناطق دهگانه با انواع گل‌های فصلی مزین می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج هدف از گل‌کاری را زیباسازی فضای بصری شهر، ایجاد محیط شهری زیبا و آرام برای نشاط و سرزندگی شهروندان عنوان کرد و افزود: گل‌کاری فصلی در کنار گل‌کاری دائمی همه‌ساله در سه مرحله بهار، تابستان و پاییز در شهر صورت می‌گیرد و این سازمان در کنار کاشت این تعداد گل، کاشت درخت و درختچه را نیز در دستور کار دارد و با تمام تلاش و توان، شهر را آماده استقبال از بهار می‌کند.

بضاعتی پور بابیان اینکه طی چند ماه گذشته و با مشارکت مناطق دهگانه کاشت پیازهای لاله نیز در شهر صورت گرفته است، افزود: گل‌های کاشت شده متناسب و سازگار با آب‌وهوای اقلیمی شهر کرج انتخاب‌شده تا بیشترین زیبایی و دوام و ماندگاری لازم در شرایط جوی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =