وحیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج گفت: انقلاب اسلامی ایران عکس دیگر انقلاب‌ها بعد از گذشت ۴۲ سال به آرمان‌هایش پایبند است و بالنده و توفنده به راه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، منصور وحیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب، ایام الله دهه مبارک فجر را که یاد آور روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ است را حضور مردم همیشه در صحنه تبریک و تهنیت گفت و اظهار کرد: امروز ایران مقتدر اسلامی به صحنه توانمندی، ابتکار و خلاقیت تبدیل شده است.

وی گفت: امروز ملت های منطقه درس ایستادگی و مقاومت مقابل ظالم را از انقلاب اسلامی می گیرند و قطعا در آینده این مقاومت تا دل اروپا و امریکا پیش خواهد رفت و انقلاب اسلامی این شجره طیبه الهی حرکت شکوهمند خود را با سرعت بیشتر ادامه خواهد داد. 

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج بیان کرد: انقلابی که این روزها خود را برای ورود به دهه پنجم از حیاتش آماده می کند مرهون خون های پاک شهیدان مظلومی است که آن سوی میادین مبارزه، جهانی از دنیاپرستان سلطه گر و خودپرستان کافر را در مقابل خود دیدند و نه تنها خم به ابرو نیاوردند بلکه در جهاد فی سبیل الله مشتاقانه از هم سبقت گرفتند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآورشد: انقلاب ما به برکت رهبر الهی اش، اسلام خواهی و فداکاری در مسیر آرمان های والا را رونق داد و دل ها را چنان مجذوب نقشه تعالی بخش خود کرد که ایرانیان مسلمان، هیچ مانعی را سد راه فریادهای الله اکبر برخاسته از عمق جان های خود نمی دیدند.

به گفته وحیدی، بیست و دوم بهمن ماه، شاخص و یادآور همان شکوه و عظمت و در عین حال، عهدنامه‌ حفظ و مراقبت از دستاوردهایی است که هر سال با گام‌های استوار و فریادهای الله اکبر یک ملت بزرگ، تجدید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =