عسگر نصیری

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از اتمام عملیات تعریض و بهسازی بلوار شورا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عسگر نصیری اظهار کرد: در راستای تسریع و بهبود در روند عبور و مرور وسایل نقلیه، عملیات تعریض و بهسازی بلوار شورا واقع در محدوده منطقه ۱۰ شهرداری کرج، توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج به پایان رسید.

نصیری عنوان کرد: معابر شهری از مهم ترین زیرساخت‌های شهر محسوب می‌شوند و در شکل‌دهی به ساختار فیزیکی و فضایی شهر نقش قابل توجهی دارند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات تعریض و بهسازی بلوار از ابتدای امسال در چند فاز مجزا آغاز و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

معاون فنی و عمرانی با بیان اینکه بلوار شورا از اصلی‌ترین معابر اتصال جنوب به شمال شهر کرج است، گفت: معابر استاندارد علاوه بر برآورده کردن نیازهای اولیه شهر، سبب کاهش ترافیک، کاهش خطر تصادف و منظم‌تر شدن تردد شهروندان در شهرها می‌شوند.

این مسئول گفت: با تکمیل عملیات تعریض بلوار شورا، ایمنی این معبر به طول ۸۰۰ متر تأمین و با کاهش خطر و احتمال تصادفات رانندگی، شرایط استاندارد بزرگراهی در این مسیر ایجاد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع هدایت آب‌های سطحی در کریدور بلوار شورا، محاسبات فنی در اجرای جدول‌گذاری موردنظر قرار گرفت و جدول‌گذاری به طول ۸۰۰ متر به‌صورت کانیو انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =