پله نوردی

طی برگزاری مسابقات پله نوردی آتش نشانان استان البرز که روز گذشته در کمالشهر برگزار شد، آتش نشانان کرجی خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مسابقات پله نوردی آتش‌نشانان استان البرز به همت کمیته ورزش آتش‌نشانان غرب کرج روز گذشته در کمالشهر و در پنج رده سنی برگزار شد و در این مسابقات آتش‌نشانان کرجی خوش درخشیدند.

نفرات برتر این مسابقه در رده سنی زیر ۳۰ سال به ترتیب، آرتین ارشادی از آتش‌نشانی کرج، علی میرزایی از کمالشهر  و زهیر صدری از اشتهارد شدند.

همچنین در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال اصغر رحمانی آتش‌نشانی کمالشهر، محمد سلطانیان از کرج و علی عباسی از محمد شهر مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین کوروش بشیری آتش‌نشانی فردیس، حسن محمدی کمالشهر و مجید مظفری کمالشهر در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال نیز، سعید خلیلی از آتش‌نشانی کرج، میثم تیرگر از کرج و محسن خدابنده لو نظرآباد به ترتیب اول تا سوم شدند.

محمد نیک فلاح آتش‌نشانی کمالشهر، محمدعلی رستمی کمالشهر و جمشید صادقی ماهدشت نیز در رده سنی بالای ۴۵ سال موفق شدند مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.

شایان‌ذکر است در این مسابقات مصطفی ملک‌زاده، رئیس ایستگاه ۵ آتش‌نشانی کرج، محمد بیات، دبیر کمیته ورزش آتش‌نشانان البرز و فرمانده آتش‌نشانی کرج و رضا بکان، فرمانده آتش‌نشانی کرج و روح‌الله محمدی، نائب رئیس انجمن آتش‌نشانان ورزش ایران و رئیس ایستگاه ۱۴ مهرشهر  به‌عنوان داوران و جواد نریمانی سر داور مسابقه، نائب رئیس کمیته داوران کشور، مدیر منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی کرج قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =