سیدرضا فیض

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در این منطقه با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سیدرضا فیض نظارت دقیق و هدفمند در کاهش ساخت و ساز غیرقانونی را موثر دانست و گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز به نوعی زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و تجاوز به حریم و امکانات شهری به شمار می رود.

وی با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: ساخت و سازهای غیراصولی علاوه بر آسیب های جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان استحکام بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد.

مدیرمنطقه ۵ شهرداری کرج افزود: عوامل اجرایی اداره پیشگیری و رفع تخلفات این منطقه به صورت مستمر بر روند ساخت و سازها نظارت می کنند و با تمام توان در جهت حفظ و مقابله با هرگونه ساخت غیر قانونی با هماهنگی های لازم به وظایف ذاتی خود ادامه خواهند داد.

فیض گفت: افرادی سودجو بااستفاده از تاریکی شب و در ایام تعطیلات رسمی روزهای گذشته اقدام به ساخت و ستون گذاری و احداث طبقه مازاد بر پروانه را داشتند که با اقدام عوامل اجرایی و اخذ حکم قضایی نسبت به تخریب ستون های احداث شده و رفع آثار بنای غیرمجاز اقدام کردند.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۷ این موضوع را برای انجام برخوردهای قانونی، اطلاع دهند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =