جلسه شورا 235

رئیس شورای شهر کرج گفت: رسالت نمایندگان مردم در پارلمان شهری نظارت، مطالبه گری و نقد است. نباید در مسیر عمل به وظایف ذاتی و قانونی آن‌ها فضاسازی شود زیرا این موضوع خدمت‌رسانی را خدشه‌دار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد عصر یکشنبه در حاشیه دویست و سی و پنجمین جلسه رسمی شورا فرارسیدن سالروز شهادت امام هادی (ع) را تسلیت گفت و اظهار کرد: از گرامیداشت نمادین و باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن که ویترینی از وحدت و همدلی آحاد مختلف ملت بود، قدردانی می‌کنم و یقین دارم در سایه خودباوری و همکاری و تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی می‌توانیم فصل مشکلات را کنار زده و زیست بهتری را برای مردم فراهم آوریم.

وی در ادامه به نطق‌ها و تذکرات نمایندگان مردم در جلسات رسمی شورا اشاره کرد و ادامه داد: آنچه در قالب نطق‌های پیش از دستور مطرح می‌شود که البته حجم بالای نطق‌ها و تذکرات و طرح راهبردهای نظارتی از افتخارات شورای پنجم بوده و نشانگر عدم انفعال نمایندگان مردم است، صرفاً از دلسوزی و در راستای اصلاح امور است و نباید برای آن‌ها فضاسازی کرد.

رئیس شورای شهر کرج گفت: البته در اینکه نطق‌ها باید در مسیر دلسوزی و کارشناسانه مطرح شوند و حاوی نکاتی برای اداره هرچه بهتر شهر و برخورد با موارد تضییع بیت‌المال و حقوق شهروندان و آشکارسازی کمبودها و کاستی‌ها باشند، شکی نیست و یقیناً نطق ابزاری برای زورآزمایی و فشار وارد آوردن نیست و الحمدالله چنین رویه‌ای در شورای پنجم کرج حاکم نبوده است.

سلیم نژاد عنوان کرد: همان‌طور که بارها به شهردار محترم گوش‌زد شده، تأکیددارم که شهرداری باید نقشه راه جامعی برای پیاده‌سازی نکات انتقادی و کارشناسی نطق‌های پیش از دستور داشته باشد و درباره اینکه چه اقداماتی برای توجه به تذکرات اعضاء داشته، گزارش عملکرد بدهد و دراین‌بین نباید رفتار غیرمنصفانه‌ای با نطق‌های پیش از دستور داشت و به آن‌ها برچسب زد، چراکه این موضوع می‌تواند به آسیبی برای عدم حل مشکلات شهری تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =