جلسه شورا 235

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور مشارکت‌های شورای شهر کرج از مسئولان استانی و شهری خواست برای رفع مشکلات پروژه بلوار شهید ناصربخت تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمد نبیونی عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی و پنجمین جلسه رسمی شورا ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب و میلاد باسعادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت‌های انجام‌شده در محدوده باند شمالی و جنوبی اتوبان کرج - قزوین و درختکاری انجام‌شده درخواست از شهردار مبنی بر تکمیل این پروژه به‌ویژه محدوده باند جنوبی اتوبان حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس که اصلاح و بهسازی را خواستارم.

وی گفت: از شهرداری جهت قرار گرفتن ردیف اسمی در بودجه سال ۱۴۰۰ برای جدول کاری و آسفالت در منطقه گلدشت از نواحی منطقه ۶ شهرداری با توجه به موقعیت و نیاز مردم این منطقه درخواست کمک در آسفالت این محدوده رادارم.

نبیونی گفت: از مسئولین استان به‌ویژه استاندار، ریاست شورای اسلامی شهر کرج و شهردار درخواست می‌کنم مشکلات پروژه بلوار شهید ناصربخت را مرتفع کنند تا امکان تکمیل و افتتاح این پروژه فراهم‌شده چراکه نقش مهمی در رفع مشکلات ترافیکی شهر و دسترسی راحت‌تر مردم در مسیر کریدور شرقی - غربی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور مشارکت‌های شورای شهر کرج افزود: پیش‌بینی ردیف بودجه به‌صورت اسمی در بودجه سال ۱۴۰۰ برای احداث خیابان و بلوار موازی بلوار شهید ایرانی در منطقه ۵ به‌منظور رفع مشکلات این محدوده و تکمیل پروژه پارک ۸ هکتاری شهید ایرانی را از شهردار درخواست دارم.

نبیونی یادآور شد: شهردار در جهت تسریع درروند ایجاد بازار تبادل ضایعات در مکان مناسب به‌منظور جلوگیری از توسعه کلونی‌های غیرمجاز تفکیک و تبادل ضایعات در موقعیت‌های مختلف ازجمله در منطقه ۵ و ۶ شهرداری کرج تلاش کند تا جمع‌آوری شوند.

وی گفت: درخواست مجدد از شهردار برای رسیدگی به وضعیت کارتن‌خواب‌ها و ایجاد یک گرمخانه در محدوده غربی کرج حتی به‌صورت موقت در ایام فصل سرما که در متمم بودجه هم این موضوع مصوب و مورد تائید است رادارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =