11

مدیر منطقه دو شهرداری کرج از برگزاری ملاقات مردمی طبق روال سه‌شنبه‌های هر هفته خبر داد و گفت: برای پاسخگویی هر چه‌بهتر طرح نسیم اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مرتضی جلالیان از برگزاری جلسه ملاقات مردمی با شهروندان خبر داد و گفت: در طرح نسیم پاسخگویی که سه‌شنبه هر هفته در طبقه همکف ساختمان اداری منطقه انجام می‌شود به مشکلات شهروندان رسیدگی می‌شود.

وی گفت: تکریم ارباب‌رجوع یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود به همین منظور باوجود شیوع ویروس کرونا منعی برای رسیدگی به مطالبات ارباب‌رجوع نداریم و با رعایت کامل اصول بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی پاسخگوی مشکلات و موضوعات پرونده مراجعه‌کنندگان هستیم.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: در این دیدارها شهروندان ضمن بیان درخواست‌ها و مشکلات خود به ارائه پیشنهادها و طرح‌های مشارکتی بین شهرداری و شهروندان پرداخته می‌شود.

جلالیان ارتقای کیفی و کمی رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان را حاصل تلاش مجموعه همکاران اجرائی و ستادی برشمرد و به لزوم اهتمام در پاسخگویی به مردم اشاره کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت آنالیز مستمر درخواست‌ها و درنتیجه ریشه‌یابی مسائل و مشکلات شهروندان، گفت: با برنامه‌ریزی و تدابیر لازم می‌توان بسیاری از مشکلات و مسائل شهروندان را در کوتاه‌ترین زمان حل‌وفصل کرد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج با اشاره به برخی محدودیت‌ها از قبیل منابع مالی و غیره، گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی حاکم و کمبود امکانات در تلاش هستیم با مدیریت بهینه منابع تجهیزاتی و انسانی به نحوی عمل کنیم که درخواست گلایه‌مندی از سوی شهروندان به حداقل برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =