8 - کراپ‌شده

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: به منظور آشنایی شهروندان با مراحل جمع‌آوری، پردازش و دفن زباله های عادی و عفونی، تور مجازی از سایت حلقه دره تهیه و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

محمد مسیبی با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در حوزه مدیریت پسماند، گفت: اگر شهروندان مطلع باشند که زباله های تولیدی آنان چه مراحلی را طی می کند تا پس از فعل و انفعالات گوناگون بخشی از آن تبدیل به مواد بازیافت و پس از پردازش و بخشی از آن به صورت بهداشتی دفن می‌شود، همکاری بیشتری را با سازمان خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ارتباط با شهروندان باعث همکاری بیشتر و تولید کمتر زباله می شود، گفت: تور مجازی این امکان را به شهروندان می دهد تا با صرف وقت اندک از مجموعه سایت حلقه دره و امکانات آن و همچنین اقداماتی که بر روی زباله ها صورت می‌پذیرد به صورت مجازی بازدید کنند.

مسیبی میزان مشارکت شهروندان را در قالب تولید کمتر و یا گرفتن رطوبت زباله در فرآیند پردازش بسیار با اهمیت خواند و افزود: شهروندان می توانند با تفکیک زباله از منازل و همچنین گرفتن رطوبت زباله ها مجموعه سازمان مدیریت پسماند را در فرایند پردازش و دفن زباله یاری کنند.

برای دیدن تور مجازی به این لینک مراجعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =