نبیونی

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور مشارکت‌های شورای شهر کرج خواستار تعیین تکلیف مغازه‌ها و بنگاه‌های تفکیک زباله در باند جنوبی بلوار شهید ایرانی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمد نبیونی عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی و ششمین جلسه رسمی شورا اظهار کرد: پیرو تقاضاهای مکرر قبلی از شهردار درخواست می‌شود مسئله مغازه‌ها و بنگاه‌های تفکیک زباله در باند جنوبی بلوار شهید ایرانی تعیین تکلیف شوند.

وی به پروژه تعریض و بهسازی خط چهار حصار اشاره کرد و افزود: پروژه تعریض، بهسازی و مناسب‌سازی خط چهار حصار به سمت تونل جاده چالوس مدت قابل‌توجهی است با سرعت بسیار پائینی پیش می‌رود و در مواردی  نیز به دلیل عدم تزریق بودجه متوقف‌شده است لذا درخواست می‌شود رسیدگی انجام و این مهم به‌زودی محقق شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور مشارکت‌های شورای شهر کرج بیان کرد: از شهردار و رئیس شورای شهر کرج درخواست می‌شود ضمن مکاتبه با مسئولان شهرستان و استان پیگیری لازم در خصوص طرح تعریض اتوبان کرج - قزوین در محدوده پل حصارک تا پل فردیس و بالعکس را به عمل‌آورده و تا تسریع انجام آن مشکلات طرفین اتوبان برطرف شود.

نبیونی در بخش دیگری به نصب تندیس دهقان فداکار اشاره کرد و افزود: از شهردار درخواست می‌شود در خصوص ساخت و نصب تندیس دهقان فداکار در میدان انتهای بلوار گلستان در محدوده شهرداری منطقه ۵ تسریع لازم به عمل آورد .

وی همچنین یادآور شد: با توجه به بازدید به‌عمل‌آمده از پارک ۸ هکتاری در دست احداث در محدوده بلوار شهید ایرانی از این پروژه ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که دراین‌ارتباط در حال انجام است درخواست می‌شود شهردار به‌منظور تسریع درروند تکمیل این پروژه و افتتاح و بهره‌برداری از آن از همه امکانات شهرداری استفاده کنند چراکه با سرعت فعلی امکان تکمیل و افتتاح تا بهار سال آینده وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =