11 - کراپ‌شده

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج با اشاره به الحاق محله محمودآباد به این منطقه، از آغاز فعالیت رسمی شهرداری در این محله خبر داد.

عباس حق محمدلو در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به تصویب لایحه الحاق محله محمودآباد به منطقه ۷، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال نیروهای خدمات شهری در این منطقه مستقرشده تا از هرگونه  ساخت‌وساز بی‌رویه و غیراصولی جلوگیری شود.

وی با اشاره به فعالیت رسمی شهرداری در این محله، گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز عامل اصلی نابسامانی این محله است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج تأکید کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و تا حد توان از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این محله جلوگیر خواهیم کرد.

حق محمدلو با اشاره به وضع نابسامان آسفالت، جداول و دیگر مشکلات رفاهی محله محمودآباد، گفت: هدف ما خدمت به شهروندان و رضایت ساکنان این محله است برای تحقق این مهم همه توان خود را به کار می‌گیریم.

گفتنی است؛ محله محمودآباد در شمال منطقه هفت شهرداری کرج در مساحتی معادل ۱۷۴/۴۹ هکتار قرارگرفته است. این منطقه خوش آب‌وهوا محل سکونت بیش از  ۶ هزار نفر از شهروندان است.

محله محمودآباد با  ساخت‌وسازهای غیرمجاز و ساختمان‌هایی که گاهی تا ۱۰ طبقه آن‌هم به‌طور غیرمجاز و غیراصولی افزایش طبقه داشته‌اند مملو از مشکلات رفاهی بوده و فاقد داروخانه، درمانگاه، مدرسه، فضای سبز، جدول‌گذاری، آسفالت و غیره است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =