محمدی

عضو شورای شهر کرج خواستار تهیه بانک اطلاعاتی زیرساخت ها و مراکز فرهنگی اعم از کتابخانه، قرائت خانه، فرهنگسرا و سراهای محله متعلق به شهرداری شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، حسین محمدی در صد و هجدهمین جلسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ که با حضور اعضای شورا، معاونین و روسای سازمان های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: عمده مشکلات در اثر نداشتن آماری از تعداد مراکز فرهنگی تحت پوشش شهرداری و نبود بانک اطلاعاتی دقیق و شفاف است تا خدمات به طور صحیح و در بین همه افراد مناطق برخوردار و کم برخوردار توزیع شود.

وی بر توزیع عادلانه خدمات فرهنگی به گروه های هدف تاکید کرد و افزود: اگر با داشتن آمار مراکز فرهنگی با محدودیت‌هایی هم روبه رو باشیم می‌توانیم با اطلاعات درست و دقیقی که داریم بتوانیم نوع بهره برداری از آن منابع را بالا ببریم و نتیجه‌ای درست و در عین حال بهینه را شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج گفت: شهروندان سرمایه‌های اجتماعی شهر به‌ حساب می‌آیند و نگاه همه ‌جانبه به نیاز و خواسته ‌های شهروندان و پاسخگویی به نیازهای آنان می‌تواند زندگی شهرنشینی را در تمامی ابعاد ارتقاء دهد در این راستا درخواست دارم که محلات کم برخوردار نیز از نعمت کتابخانه بهره مند شوند.

محمدی به کارکرد و تاثیرگذاری سمن ها و نقش سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و یادآور شد: استفاده از ظرفیت سمن ها منجر به توسعه و پویایی و تقویت شهر می شود.

به گفته وی شهرداری می توانند از حضور سمن ها و سازمان های مردم نهاد در مباحث فرهنگی شهر کمک بگیرد و از این بخش خصوصی حمایت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =