اقای  محمودیان - کراپ‌شده

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج از رونمایی زیرسیستم جامع املاک در سامانه سامان شهر که مربوط به اطلاعات املاک و اراضی متعلق به شهرداری است، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سید عباس محمودیان پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از اتوماسیون جامع املاک شهرداری کرج، اظهار کرد: این زیرسیستم باهدف شناسایی و نگهداری اطلاعات املاک و مستغلات و کلیه معاملات ملکی شهرداری با امکان دستیابی به موقعیت هر ملک بر روی نقشه‌های GIS Base است.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این زیرسیستم ضمن ایجاد پایگاه داده‌ای منسجم، بارگذاری و ثبت اطلاعات ۱۳ هزار ملک شهرداری انجام‌شده است و امکان ایجاد بستری شفاف برای بهینه‌سازی اطلاعات بر اساس نیاز شهروندان انجام‌شده است..

وی گفت با بهره‌برداری سامانه زیرسیستم املاک می‌توان از  سرانه‌های خدماتی و واگذاری املاک شهرداری جهت تأمین منابع مالی پروژه‌های عمرانی همچنین پاسخگویی سیستمی به‌تمامی درخواست‌های مربوط به حوزه املاک، با کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج همچنین با تأکید بر اینکه این مهم از نیازهای جدی مدیریت شهری است که به تأکید شهردار کرج و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر بوده است، افزود: با رونمایی از این طرح یکی از شعارهای دوره پنجم در راستای شفافیت، سالم‌سازی و تکریم افکار عمومی بود، عملیاتی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =