محمد حسین خلیلی اردکانیرییس کمیسیون نظارت وتحولات اداری

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: راه‌اندازی اتوماسیون املاک شهرداری کرج فرایند ساماندهی پرونده‌های ملکی را تسریع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی ظهر امروز در مراسم رونمایی از سامانه اتوماسیون املاک و مستغلات شهرداری کرج (سامان شهر)، بابیان اینکه این پروژه تأثیر بسزایی درروند مدیریت شهری خواهد داشت، اظهار کرد: شهرداری مجازی شفاف‌سازی فرایندها و فعالیت‌ها را به دنبال دارد که البته سعی داریم نقص‌هایی که در این پروژه وجود دارد، برطرف شود.

وی ضمن تقدیر از فعالان اجرای این پروژه، گفت: پیش‌ازاین ۱۳۰ هزار پرونده با ۱۵۰ شاخص مطرح و کار فیزیکی برای انجام این پرونده‌ها انجام‌شده است که امیدواریم با اجرای پروژه فوق شاهد تسهیل در رسیدگی به پرونده‌های املاک باشیم.

رئیس کمسیون نظارت شورای شهر کرج بیان کرد: در ابتدا طرح تنها در ستاد مرکزی شهرداری انجام شد که با آموزش‌های دقیق به نیروهای مربوطه اجرای طرح به مناطق نیز رسید البته نقاط ضعف اجرای طرح با نظارت‌های صورت گرفته ارزیابی و برطرف شد.

خلیلی اردکانی ضمن تأکید بر اینکه باید این پایش‌ها همچنان ادامه پیدا کند، یادآور شد: نباید بین پرونده‌های فیزیکی و ثبت در سیستم فاصله زمانی وجود داشته باشد تا بتوانیم اطمینان مردم را با تسهیل و تسریع امور کسب کنیم.

وی در خصوص شفاف‌سازی یادآور شد: باید مشخص شود اطلاعات پرونده‌ها در اختیار چه افرادی قرار خواهد گرفت و باید اطمینان حاصل شود که اطلاعات صرفاً در اختیار مدیران قرار می‌گیرد یا مناطق شهرداری، از طرفی میزان دسترسی مردم و صاحبان پرونده به اطلاعات نیز باید مشخص شود.

رئیس کمسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج بابیان اینکه ساختمان‌های شهرداری که در اختیار افراد حقیقی و حقوقی است هر چه زودتر تعیین و تکلیف شود، گفت: اجاره‌بهای پرداختی این ساختمان‌ها باید شفاف‌سازی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =