میروکیلی

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج گفت: این مرکز موفق به جذب دو برابری دانشجو در مقایسه با سال‌های گذشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی‌اکبر میروکیلی در بازدید حامد باقری فراهانی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز از مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج، اظهار کرداین مرکز با تلاش کارکنان و همراهی دانشگاه جامع موفق به جذب دو برابری دانشجو در مقایسه با سال‌های گذشته، چاپ نشریه علمی تخصصی «فهم» و «توان شهر» و حضور فعال در نمایشگاه پژوهشی استان و برگزاری استارت آپ های متنوع کارآمد شده است.

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج با تأکید بر اینکه بیش از سه هزار و ۲۳۴ دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند، گفت: بیشترین جذب و رشد دانشجو در یک سال اخیر بوده است

حامد باقری فراهانی نیز در ادامه این بازدید گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا برنامه پنج‌ساله و برنامه دوساله آینده را در قالب پیشنهاد راهبردهای توسعه آینده مرکز علمی کاربردی شهرداری ارائه شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز افزود: برنامه‌ها باید دارای راهبردهای پژوهشی - آموزشی - اداریآموزش‌های پودمانی و غیره باشد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت ارتقای سطح آموزشی و کیفیت خدمات در حوزه مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: نحوه برگزاری دروس عملی و مهارت افزایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

باقری فراهانی همچنین افزودمرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج با فعالیت‌های ارزنده‌ای که تاکنون انجام داده و مواردی که لازم است انجام دهد می‌تواند جزو پنج مرکز برتر و برند استان قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز تأکید کرد: از عملکرد مالی مرکز علمی کاربردی شهرداری رضایت کاری حاصل است و الحمدالله این مرکز یکی از بهترین مراکز استان در این زمینه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =