احمدی نژاد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج از انجام عملیات ترافیکی در سطح مناطق دهگانه کرج در راستای  اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه اداره کل امور ایمنی و مهندسی ترافیک در راستای اجرای طرح استقبال از  بهار فعالیت‌های خود را با جدیت بیشتری پیش‌گرفته است، اظهار کرد: به منظور بهسازی تجهیزات ترافیکی در قالب طرح استقبال از بهار در سطح معابر کلان‌شهر کرج به استقبال عید نوروز می‌رویم.

وی بابیان اینکه تجدید رنگ‌آمیزی خط‌کشی‌های محوری و عرضی و خط‌کشی‌ گذرگاه‌های عابر پیاده در معابری باکیفیت آسفالت مناسب از جمله اقدامات در دستور کار به شمار می‌رود، افزود: در قالب طرح استقبال از بهار نسبت به تعویض تابلوهای اخباری و انتظامی فرسوده و آسیب‌دیده همچنین رنگ‌آمیزی پایه تابلوها، دکل چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و چشمک‌زن اقدام خواهیم کرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج تعویض انواع تجهیزات ترافیکی آسیب‌دیده (اعم از استوانه ایمنی، گل‌میخ، چشم‌گربه‌ای و...) را از دیگر اقدامات در دستور کار  عنوان کرد و گفت: شستشوی تابلوهای حاشیه نما و جهت‌نما همچنین خط‌کشی عرضی موجود باهدف ایمن‌سازی تردد وسایل نقلیه و شهروندان صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =