جلسه 237

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: پروژه آزادراه غدیر (آبیک به چرمشهر) بخش بزرگی از مشکلات ترافیکی استان البرز و تهران را حل می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی و هفتمین جلسه رسمی شورا ضمن تشکر و قدردانی از دولت، استانداری و قرارگاه خاتم‌الانبیاء بابت تکمیل و راه‌اندازی بزرگراه غدیر (آبیک - چرمشهر) اظهار کرد: تکمیل و راه‌اندازی بزرگراه غدیر که باهدف کاهش زمان و هزینه سفر و افزایش ایمنی احداث‌شده است تأثیر قابل‌توجهی بر ساماندهی ترافیک و کاهش آلایندگی منطقه دارد.

وی گفت: این پروژه یکی از آزادراه‌های متفاوت توسعه کشور محسوب می‌شود که در یک زمان‌بندی فشرده ساخته‌شده و به بهره‌برداری ‌رسیده است. امیدواریم این آزادراه بتواند تا حدود زیادی بار ترافیک کلافه کننده تهران - کرج - قزوین و آلودگی هوا را کم کند.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح در جبهه شمالی میدان شهید سلطانی با کارفرمائی وزارت راه و شهرسازی نیز در حال اجرا است که روند ساخت آن بسیار کُند بوده و موجب گله‌مندی همشهریان است در این راستا درخواست می‌شود با توجه به اینکه در داخل محدوده شهر هست نسبت به تسریع در اجرای پروژه اقدام شود و شهرداری از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری لازم را به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =