جلسه 237

خزانه‌دار و رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج گفت: با همکاری شرکت گاز و تمامی مناطق دهگانه شهرداری و در راستای مناسب‌سازی معابر، علمک های گاز از مقابل دیوار ساختمان‌های قدیمی جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، احد رسولی عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی و هفتمین جلسه رسمی شورا، اظهار کرد: با توجه به اینکه درگذشته صدور پایان کار بدون عقب‌نشینی کامل دیوارهایی که علمک‌های گاز ورودی روی آن‌ها نصب گردیده انجام می‌شده است، این نقیصه سبب شده که نتوان مناسب‌سازی را در این معابر انجام داد.

وی گفت: این مهم به شکل ویژه در شهرداری در حال پیگیری است؛ لذا با توجه به گفتگوهای انجام‌شده و نیز تصویب این موضوع در بازآفرینی شهرستان مقرر شد در خصوص عقب‌نشینی این دیوارها و انتقال علمک‌ها به‌پای دیوار جدید مکاتبات لازم با تمامی مناطق جهت اجرای این طرح انجام شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای شهر کرج افزود: بر این اساس نماینده شرکت گاز که در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان کرج حضور داشتند در این خصوص اعلام آمادگی کامل کردند تا آماده هرگونه همکاری با مدیریت شهری در این خصوص هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =