جلسه 237

نایب‌رئیس شورای شهر کرج گفت: بر اساس تباصر بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفتن هدایا و یا تشویق برای کشف و معرفی املاک و مستغلاتی که بنا به هر دلیل ثبت‌نشده‌اند و یا ناشناخته باقی‌مانده و یا صرفاً در حافظه افراد ثبت و ضبط است، در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، رحیم خستو عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی و هفتمین جلسه رسمی شورا، ضمن تقدیر و تشکر از مدیران دو مجموعه شهرداری اظهار کرد: از سازمان فاوا و املاک و مستغلات شهرداری مهندس دهقان و محمودیان برای دومین بار در خصوص اتوماسیون ماده ۱۰۰ و دیگری اتوماسیون املاک و مستغلات که به بهره‌برداری رسید تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به راه‌اندازی این سامانه به اجرای چند نکته اشاره کرد و افزود: همه چک‌های بلا وصول بنا به هر دلیل در این سامانه ثبت و یا معامله‌های جدید که مستلزم انتقال چک است(دریافت چک) هم‌زمان در سامانه ثبت گردد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: بر اساس تباصر بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفتن هدایا و یا تشویق برای کشف و معرفی املاک و مستغلاتی که بنا به هر دلیل ثبت‌نشده‌اند و یا ناشناخته باقی‌مانده و یا صرفاً در حافظه افراد ثبت و ضبط است، در نظر گرفته شود.

خستو اضافه کرد: هرگونه انتقال املاک به نام شهرداری ناشی از جرائم ماده ۱۰۰ نیز هم‌زمان در سامانه ثبت شود.

وی در خصوص استقبال از بهار یادآور شد: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار رنگ‌آمیزی جداره‌ها و جدول‌هایی که از سنگ ساخته‌شده پرهیز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =